|
Post by dirk on Mar 6, 2005 10:16:09 GMT 1
Ik heb een goede vriendin die mij onlangs verteld heeft dat ze bordeline is (heeft). Enerzijds voor mij een opluchting, want nu worden vele dingen duidelijker, anderzijds blijven er veel vragen. We hebben een losse vriendschap (ook sexueel). Zij heeft twee kindjes van iemand anders. Voor wat moet ik haar behoeden. ik wil haar geen pijn doen; ik wil enkel het allerbeste voor haar. Wat is het beste wat ik kan doen voor haar? Afstand nemen, de (sexuele) relatie stoppen, haar zoveel mogelijk bijstaan,... Ik heb jullie hulp nodig. Alle reacties kunnen ook gestuurd worden naar sonofzen@hotmail.com. thx
|
|
|
relatie
Apr 22, 2005 11:29:53 GMT 1
Post by Bart K on Apr 22, 2005 11:29:53 GMT 1
Ik heb een goede vriendin die mij onlangs verteld heeft dat ze bordeline is (heeft). Enerzijds voor mij een opluchting, want nu worden vele dingen duidelijker, anderzijds blijven er veel vragen. We hebben een losse vriendschap (ook sexueel). Zij heeft twee kindjes van iemand anders. Voor wat moet ik haar behoeden. ik wil haar geen pijn doen; ik wil enkel het allerbeste voor haar. Wat is het beste wat ik kan doen voor haar? Afstand nemen, de (sexuele) relatie stoppen, haar zoveel mogelijk bijstaan,... Ik heb jullie hulp nodig. Alle reacties kunnen ook gestuurd worden naar sonofzen@hotmail.com. thx Wat ik er NU van weet na vijf jaren: STOPPEN met die relatie in belang van jezelf eerst zeker, doch ook van kinderen als je die hebt. ZORG dat als het je eigen kinderen betreft zeker GEEN gezag eenzijdig aan mensen met Borderline kan worden gegeven. Mijn mening. En gebaseerd op zeker goed onderzoek. Zie. www.bpdresources.com of www.bpdcentral.comwww.moeilijkemensen.nlDoe jet het niet, dan zegt men als je in procedures terechtkomt later en er is iets aan de hand met kind bijvoorbeeld: HAD maar wat ondernomen. Spelen de bal weer terug naar jou als VADER. Heel verkeerd mee omgegaan al jaren en zeker geen enkele verschuiling meer toestaan. Achter betreffende stoornissen, dat ten eerste. gr. Bart K.
|
|