|
Post by Wat Nu? on Jun 7, 2004 6:30:22 GMT 1
|
|
|
Post by orfeo on Jun 7, 2004 8:41:56 GMT 1
Blijkt dat een paar geadopteerden zich in de kenmerken van hechtingsstoornis herkennen en dit een inbreuk vinden op hun privacy! Alsof de kenmerken van kanker op het internet zetten een inbreuk op de privacy is van alle kankerpatrienten. Waar gaan we naar toe als dit niet meer mag. Hoeveel duizende ouders (en zelfs geadopteerden) hebben geen baat gevonden met het bestaan van deze site over hechtingsstoornis. Als deze site niet mag, moeten dan ook alle boeken uit de handel genomen worden of andere sites van het internet gehaald worden? Dat gaat toch al te ver!
orfeo
|
|
|
Post by Wat Nu? on Jan 15, 2005 13:44:46 GMT 1
|
|
|
Post by tasjatje on Jan 16, 2005 13:13:21 GMT 1
hey, waar gaan we eigenlijk naar toe zeg, het is toch de bedoeiling dat borderline bekend wordt zodat onze kinderen toch aanvaard worden door hun hanicap. ik was zelf blij dat ik de informatie las want had ik het gevoel dat ik er niet alleen voor stond dat er nog mensen zijn. die het zelfde meemaken als wij.mensen sie zich aan gevallen voelen is er in mijn ogen mensen die iets fout doen of het niet het niet aanvaarden dat zij of hun kind borderline heeft. ik weet heel goed dat het moeilijk aanvaarbaar is en dat je een gevoel van schuld en machteloosheid gevoel krijg. maar ik put er moed uit en probeer verder te zoeken in de hoop dat wij toch iets dat het leefbaarder wordt tussen mijn zoon en ons gezin groetjes
|
|
|
Post by bk on Mar 11, 2005 2:20:36 GMT 1
Blijkt dat een paar geadopteerden zich in de kenmerken van hechtingsstoornis herkennen en dit een inbreuk vinden op hun privacy! Alsof de kenmerken van kanker op het internet zetten een inbreuk op de privacy is van alle kankerpatrienten. Waar gaan we naar toe als dit niet meer mag. Hoeveel duizende ouders (en zelfs geadopteerden) hebben geen baat gevonden met het bestaan van deze site over hechtingsstoornis. Als deze site niet mag, moeten dan ook alle boeken uit de handel genomen worden of andere sites van het internet gehaald worden? Dat gaat toch al te ver!
orfeo ==Graag zou ik de reden en waarvandaan dat dan komt wat wordt beweerd hier ook vermeld zien. vr.dank. bk. en voor de geinteresseerden: www.rgardner.com/refs/passyndroom bij kinderen. en de oorzaken en aanverwante stoornissen, na scheiding door manipulerend meestal verzorgend ouder-moeder, c.q. familie. met als gevolg alweer o.a.....borderline. gr.
|
|
|
Post by Wolverine on Apr 7, 2005 11:11:42 GMT 1
@ tasjatje Aangezien ik het erg vind dat je geen enkele reactie op je lange en aangrijpende verhaal krijgt , mag je me steeds mailen . MagickWolverine@hotmail.com. Groetjes en tot mails, als je er zin in hebt .
|
|
|
Post by grote zus on Apr 26, 2006 8:31:46 GMT 1
dit zou mijn zus dus ook doen, al is het uit verveling of om aandacht te krijgen (ook al is het negatieve aandacht).Volgens mij dus pure intimidatie.Ik zou dus zeggen:geen aandacht aan schenken.Heb zulke dingen al duizend maal meegemaakt met men zus.
|
|
|
Post by roos on Dec 17, 2006 13:45:07 GMT 1
Graag had ik geweten wie of welke organisatie dit dan beweert? En met welke reden dan wel? Ik vind deze site nu ook niet reuze opgebouwd, veel te weinig wetenschappelijk ondersteund en indien wel heel selectief, ik bedoel hiermee weinig verschillende standpunten. De oh zo begeerde DSM puntjes over borderline... bijvoorbeeld. Hoeveel onderzoek zijn er wel niet voorhanden die ondersteunde kritiek geven op de DSM (niet alleen voor borderline). Wel spijtig dat ik dit hier niet terugvind bijvoorbeeld. MAar anderzijds denk ik misschien dat dit niet de bedoeling is van de organisatie. .
|
|
|
Post by loempia on May 1, 2008 12:22:22 GMT 1
De site is op sommige punten zeer waardevol voor ouders die opzoek zijn naar informatie. Een "oplossing" voor het gedrag van hun kind. Maar ik vind dat de site ook zeer negatief overkomt. Het lezen van bepaalde zaken toont een zeer bekrompen visie. Ik zou de site niet afsluiten, maar toch een grondige make-over geven, en de teksten nog eens goed nalezen en aanpassen.
|
|
|
Post by ujisesofuzow on Jun 11, 2019 10:00:54 GMT 1
|
|
|
Post by iwojjouxegese on Jun 11, 2019 12:07:46 GMT 1
|
|