|
Post by mireille on Apr 13, 2005 14:13:09 GMT 1
Hallo, Ik ben bezig met mijn afstudeerproject (SPH) over kinderen met een hechtingsstoornis. Ik onderzoek hoe kinderen op het boddaertcentrum (dagbehandeling voor kinderen van 5 tot 12 jaar) het beste begeleid kunnen worden. Heeft iemand hier ervaring mee? De informatie die ik heb gevonden is voornamelijk bedoeld voor kinderen tot 9 jaar en voor kinderen vanaf 12 jaar. Voor de kinderen van 9 tot 12 is weinig bekend wat betreft de begeleiding/behandeling. Ook zou ik graag willen weten waar ouders tegen aan lopen bij de begeleiding van kinderen met een hechtingsstoornis. Alvast bedankt! Mireille
|
|
|
Post by Helena on Mar 11, 2008 17:07:20 GMT 1
Hallo Mireille,
ik zou voor mijn masterproef graag werken rond begeleidingsmogelijkheden van kleuters met een hechtingsstoornis. Het is bedoeld als vooronderzoek voor het oprichten van een leefgroep . Ik ben dus ook op zoek naar literatuur hierrond, maar er is inderdaad weinig over jonge kinderen te vinden! Ik heb wel al een aantal artikels, maar zeker nog niet veel... Ben jij ondertussen al op iets interessant gestoten?
Wat je antwoord ook is, zou je mij eens willen mailen op Helena.Sienaert@UGent.be? Misschien kunnen we elkaar verderhelpen...
Alvast bedankt!
Helena
|
|