|
Post by Barbara Claeys on Aug 26, 2008 16:26:40 GMT 1
Dag, Ik ben als freelance journaliste van een bekend vrouwenmaandblad op zoek naar een moeder die me haar verhaal wil vertellen over haar zoon of dochter met zware hechtingsstoornissen of borderline. Zo zwaar dat de zoon of dochter in kwestie uiteindelijk is opgenomen. Herkent u zich in deze situatie en bent u bereid om me uw verhaal te vertellen, mail me dan zo snel mogelijk: barbara.claeys@debazinnen.be Alvast bedankt en wie weet tot snel! Barbara
|
|
|
Post by Maas on Feb 13, 2012 20:53:40 GMT 1
Dag, Ik ben als freelance journaliste van een bekend vrouwenmaandblad op zoek naar een moeder die me haar verhaal wil vertellen over haar zoon of dochter met zware hechtingsstoornissen of borderline. Zo zwaar dat de zoon of dochter in kwestie uiteindelijk is opgenomen. Herkent u zich in deze situatie en bent u bereid om me uw verhaal te vertellen, mail me dan zo snel mogelijk: barbara.claeys@debazinnen.be Alvast bedankt en wie weet tot snel! Barbara Halla Barbara, Ik ben de moeder van een dochter die een zware hechtingsstoornis heeft en ervoor is opgenomen geweest in de Horizon, Heb je nog belangstelling kan je mij mailen anitazenheeft@ziggo.nl
|
|