|
Bezoek
Aug 9, 2007 21:24:44 GMT 1
Post by Zahwa on Aug 9, 2007 21:24:44 GMT 1
Beste mensen,
Ik ben in mijn zwangerschap gaan nadenken over wie ik was en wat ik allemaal verziekt had in mijn leven... Conclusie was dat ik geen idee had wat ik mooi vond, waar ik van hield enz. allemaal een beetje afhankelijk van welk vriendje ik nu weer had! Maar toen ik met een mooie buik van 5 maanden zwanger zijn voor de spiegel stond wist ik het!!!! Ik had weer een verkeerde relatie en moest voor mijzelf en mijn kind op nieuw beginnnen, met professionele hulp. Nu 3 jaar later gaat het super, weet wat mijn angsten en vuilkuilen zijn. Ik weet wie ik wel en niet moet bellen als het niet goed gaat. De diepe dalen zijn veel minder diep geworden en ik heb er nooit medicijnen voor hoeven slikken, alleen accepteren en hard werken! En natuurlijk voor ogen houden dat ik dit allemaal gedaan heb om eindelijk iets vol te willen houden, eindelijk iemand niet in de steek te willen laten.Ik vraag me af of dat ook had kunnen doen als ik niet een schitterde zoon had gekregen die mijn wereld letterlijk veranderd heeft! Ook nu nog heb ik wel een last van mijn Borderline maar dat is alleen als ik niet goed op mijn eigen grenzen let of als ik echt slecht nieuws te horen heb gekregen. Gelukkig heb ik nu een partner die me daar echt geweldig in opvangt en samen met mij m'n emoties en gedachten op een rij weet te zetten! Het blijft moeilijk om de juiste emotie en gedachten bij de juiste situatie te krijgen maar gaande weg heb ik steeds minder hulp van derden nodig. Ik hoop met mijn verhaal andere mensen met Borderline te laten zien dat het echt wel beter moet kunnen worden hoe eng de eerste stappen ook zijn.
|
|
|
Bezoek
Aug 12, 2007 10:01:04 GMT 1
Post by Anna on Aug 12, 2007 10:01:04 GMT 1
Ik merk dat er dagelijks zeer veel lezers voorbij komen op dit forum maar dat er zeer weinig reacties worden gegeven... Graag toch enige reactie! Ook ik ben een bezoeker en lezer. Onze dochter van net 15 jaar heeft sinds kort de diagnose reactieve hechtingsstoornis. Het is de dochter van mijn man die sinds 5 jaar bij ons woont. Zoals overal te lezen is; er is een lange gefrustreerde weg aan vooraf gegaan voordat ze eindelijk getest werd. Nu heb ik bevestiging van wat ik al dacht. En ben intensief aan het zoeken naar behandelingsvormen. Ik wil niet klakkeloos met een therapeut in zee gaan. Daar is het voor onze dochter te belangrijk voor, haar verdere leven hangt af van hoe we nu reageren. Ik denk dat een reden voor het zo weinig plaatsen van berichten is, dat bijna alles al geschreven is. Mijn verhaal voegt niets toe, in diverse vormen is het al geschreven. Maar uit beleefdheid en ook dank aan alle personen die al geschreven hebben, nu toch een bericht geschreven. En ga ik nu weer verder met zoeken naar behandelingsvormen (ook moeilijk te vinden). Heel veel sterkte voor iedereen die met deze problematiek worstelt
|
|
|
Bezoek
Nov 11, 2007 16:36:48 GMT 1
Post by Keen on Nov 11, 2007 16:36:48 GMT 1
hoi sinds vandaag ben ik lid hier en plaats dan maar meteen een reactie. ik zelf ben moeder van 3 kinderen waaronder een stiefdochter met borderline. ze woont nu sinds 3 jaar bij ons en het is al een moeilijke periode geweest. het is een lang verhaal om ze meteen gaan neer te schrijven maar toen ze bij mij kwam wonen wist ik helemaalk niets van borderline af.Zelfsq de kinderpsychiatrie waar ze in verbleven heeft had me geen enkele info gegeven.dus bn ik zelf op zoek gegaan. overal vind je welsites met info hierover maar nergens staat hoe je nu thuis in bepaalde situaties moet of kan reageren. na drie jaar was hier de maat vol en heb ik hulp gezocht.thuis doe ik het nu ook anders. ik probeer zo weinig mogelijk in te gaan op haar negatieve gedrag .ik doe alsof me het niets kan schelen(wat natuurlijk anders is)enz....maar reageer wel op het positieve. borderline is verdorieiets ergs moeilijk om mee samen te leven. groeten
|
|
|
Bezoek
Mar 7, 2008 21:53:54 GMT 1
Post by rbo on Mar 7, 2008 21:53:54 GMT 1
Hoi mensen, Ik vermoed dat mijn vriendin aan, hetzij een lichte vorm, van borderline lijdt. De situatie is de volgende: Twee maanden geleden is ze er plots vandoor gegaan en woont nu terug bij haar ouders. We hebben samen een kindje, dat we vooorlopig elk een week bij ons hebben. Ze is ervandoor gegaan zonder daar eerst over te waarschuwen dat ze zich slecht voelde in onze relatie, in een impulsive bui dus. Nu ik moet zeggen, dat we de laatste tijd wel veel spanningen hadden. Nooit heeft ze me echter gezegd dat ze zich niet goed voelde in onze relatie, wel integendeel. We hadden plannen voor een tweede kindje, en onlangs waren we bij een vriend die z'n vriendin had verlaten en toen vroeg ze me nog dat ik haar toch nooit in de steek zou laten. Dit was een week voor ze vertrokken is. Ze is nu voor totaal geen rede meer vatbaar en geeft mij de schuld van alles wat er mis is gegaan. Zelf vindt ze dat ze geen fouten heeft. Ik weet niet zeker of haar gedrag met borderline te maken heeft, maar ze heeft wel altijd een zeer laag zelfbeeld van zichzelf gehad, heeft anorexia gehad (en overwonnen) en kan heel moeilijk logisch redeneren een kan zich ook moeilijk uitdrukken. Ze is ook impulsief en heeft soms dromen en wensen die niet realiseerbaar zijn. Ze heeft ook altijd gezegd dat ze heel weinig aandacht kreeg in haar kindertijd en ook haar sexuele voorkeur is haar niet steeds duidelijk. Ook overmatig drankgebruik is haar niet onbekend. Allemaal kenmerken van borderline, toch? Ik moet wel zeggen dar ze nooit zelfmoordpogingen heeft ondernomen of ermee gedreigd heeft. Ook geen verminking en merkbare depressies. Kan dit een licht vorm van borderline zijn, of zoek ik het te ver? Ik wil zo graag ons gezin terug herenigen, voor ons kindje en ook omdat ik haar zo mis, maar ze gaat alles uit de weg en al wat goed was in onze relatie is nu slecht of heeft ze in een roes beleefd, zegt ze. En er waren wel degelijk nog heel wat goede momenten, ik zei nog elke avond dat ik haar graag zag toen we in ons bed lagen en we keken nog elke avond arm in arm naar televisie. Toch niet zo evident voor een koppel dat al 10 jaar samen is, denk ik. Ik moet zeggen dat we wel een fikse ruzie gehad hebben net voor ze vertrokken is en ik haar toen zwaar beledigd heb. Wat kan ik doen om tot haar door te dringen en de knop te doen omdraaien. Of denken jullie dat ik hiervoor op het verkeerde forum zit? groetjes een desperado
|
|
|
Bezoek
Mar 7, 2008 22:04:07 GMT 1
Post by robb on Mar 7, 2008 22:04:07 GMT 1
hallo allemaal,
mijn ex vriendin heeft ook behoorlijke borderline trekjes, zelf wil ze het niet inzien, en het is ook erg moeilijk bespreekbaar met haar, de emotionele wirwar in haar hoofd heeft tot grote escalaties geleid, waarbij ik dan steeds de waardeloze nietsnut was, terwijl ik 2 uur later weer helemaal werd ''bekropen van liefde'' Ik heb het erg erg moeilijk mee, ik hou van haar, maar je kunt met haar niet stabiel leven, je weet nooit hoe ze reageerd op dingen, woorden of omstandigheden., 1woord kan al ''fataal'' zijn..ik kan er niet mee omgaan,en werd meegezogen in de stress.
|
|
|
Bezoek
May 1, 2009 17:58:02 GMT 1
Post by wrathalchemist on May 1, 2009 17:58:02 GMT 1
Hoi mensen, Ik vermoed dat mijn vriendin aan, hetzij een lichte vorm, van borderline lijdt. De situatie is de volgende: Twee maanden geleden is ze er plots vandoor gegaan en woont nu terug bij haar ouders. We hebben samen een kindje, dat we vooorlopig elk een week bij ons hebben. Ze is ervandoor gegaan zonder daar eerst over te waarschuwen dat ze zich slecht voelde in onze relatie, in een impulsive bui dus. Nu ik moet zeggen, dat we de laatste tijd wel veel spanningen hadden. Nooit heeft ze me echter gezegd dat ze zich niet goed voelde in onze relatie, wel integendeel. We hadden plannen voor een tweede kindje, en onlangs waren we bij een vriend die z'n vriendin had verlaten en toen vroeg ze me nog dat ik haar toch nooit in de steek zou laten. Dit was een week voor ze vertrokken is. Ze is nu voor totaal geen rede meer vatbaar en geeft mij de schuld van alles wat er mis is gegaan. Zelf vindt ze dat ze geen fouten heeft. Ik weet niet zeker of haar gedrag met borderline te maken heeft, maar ze heeft wel altijd een zeer laag zelfbeeld van zichzelf gehad, heeft anorexia gehad (en overwonnen) en kan heel moeilijk logisch redeneren een kan zich ook moeilijk uitdrukken. Ze is ook impulsief en heeft soms dromen en wensen die niet realiseerbaar zijn. Ze heeft ook altijd gezegd dat ze heel weinig aandacht kreeg in haar kindertijd en ook haar sexuele voorkeur is haar niet steeds duidelijk. Ook overmatig drankgebruik is haar niet onbekend. Allemaal kenmerken van borderline, toch? Ik moet wel zeggen dar ze nooit zelfmoordpogingen heeft ondernomen of ermee gedreigd heeft. Ook geen verminking en merkbare depressies. Kan dit een licht vorm van borderline zijn, of zoek ik het te ver? Ik wil zo graag ons gezin terug herenigen, voor ons kindje en ook omdat ik haar zo mis, maar ze gaat alles uit de weg en al wat goed was in onze relatie is nu slecht of heeft ze in een roes beleefd, zegt ze. En er waren wel degelijk nog heel wat goede momenten, ik zei nog elke avond dat ik haar graag zag toen we in ons bed lagen en we keken nog elke avond arm in arm naar televisie. Toch niet zo evident voor een koppel dat al 10 jaar samen is, denk ik. Ik moet zeggen dat we wel een fikse ruzie gehad hebben net voor ze vertrokken is en ik haar toen zwaar beledigd heb. Wat kan ik doen om tot haar door te dringen en de knop te doen omdraaien. Of denken jullie dat ik hiervoor op het verkeerde forum zit? groetjes een desperado Hoi! Niet dat in dezelfde situatie zit maar ik heb ook mijn relatie na 3 jaar beindigd. waarom??? hij is een geweldige lieve jongen en ik hou met heel mijn hart van hem, maar ik heb het gevoel zijn leven zuur te maken, het gevoel zelf eraan kapot te gaan, altijd maar de zelfde ruzies en obstakels terwijl ik zo graag mij van die dingen niets wil aantrekken. ik heb het gedaan voor hem zowel als mezelf te helpen... en voel alsof dit het domste is wat ik ooit heb besloten!!! hij begrijpt het ook niet en denkt dat ik hem nietmeer wil, ik heb het gedaan uit wanhoop.. mss zij ook wel?
|
|
|
Bezoek
Jul 11, 2014 5:09:38 GMT 1
Post by JANICES on Jul 11, 2014 5:09:38 GMT 1
Greetings everyone am really short of words, can't finally believe i got my husband back, this testimony is about a great Dr Ogbe who brought back my man and also helped me to get pregnant. This Dr Ogbe gave me the heart and confident to trust in him, I told him my problems and I did all he asked me to do within the period of 3days he grant my wish for me and right now I and my husband are living happily and now am also pregnant.. Dr Ogbe is a doctor who can really make things happen within the shortest possible time. If you are having any problem like,
(1)Spell for strong love and relationship
(2)Spell for getting your Ex lover back
(3)Spell for protection from danger
(4)Spell for healing any problem
(5)Spell for office promotion
(6)Spell to get a good job
(7)Cure for any disease e.t.c.
Contact him now on his email on theangelsofsolution@yahoo.com and be happy too..
|
|
|
Bezoek
Dec 13, 2014 14:00:03 GMT 1
Post by esme on Dec 13, 2014 14:00:03 GMT 1
hallo,
ik heb een dochter van 8 jaar en ze heeft hechtingsstoornis dit is een echte hell in ons gezin ik weet niet meer wat te doen met haar ze neemt hier volledig de macht over van ons allen ik ben ten einde raad en sta hier machteloos tegen over haar hoe ze zich gedraagt tegenover iedereen thuis,we kunnen niet eens meer deftig naar buiten gaan we sluiten ons op ik heb men werk opgezegt omdat ik eraan kapot ga dit is een hele dag zo roepen,tieren,agressief doen vooral stampen en slaan op ons en de kinderen in ons gezin het is niet vol te houden zoiets. waar kan ik toch hulp krijgen
|
|
|
Bezoek
May 11, 2015 0:41:18 GMT 1
Post by lisa on May 11, 2015 0:41:18 GMT 1
ch'm Ashley Lisa, ik ben horen getuigenis van hoe ik terug te geven mijn man, we zijn getrouwd voor meer dan 2 jaar en we hebben twee kinderen. wat zouden gaan met ons en we zijn altijd blij. tot op een dag mijn man begon op een manier die ik niet kon begrijpen gedrag, was ik erg in de war door de manier waarop hij mij en de kinderen behandeld. hij niet opnieuw komen later deze maand, en hij belde me, hij wil een scheiding, vroeg ik hem wat ik verkeerd heb gedaan, dit geld van hem, alles wat hij zei dat hij wil scheiden, en dat hij haten me en wil niet me weer te zien in zijn leven, was ik boos en gefrustreerd weet niet wat te doen, ik ziek was voor meer dan 2 weken als gevolg van echtscheiding. Ik hou zoveel van hem, hij was alles voor mij, zonder het mijn leven is onvolledig is. Ik zei tegen mijn zus en ze vertelde me om contact op met een spell caster, geloof ik, nooit in al deze spreuken één ding. Ik wil gewoon om te proberen als iets uit zal komen. Ik heb contact opgenomen met Dr. Ebolo in ebolospelltemple@gmail.com voor de terugkeer van mijn man voor mij, vertelden ze me dat mijn man door een andere vrouw, dat ze een spreuk die op hem waarom hij een hekel aan mij en ook gegoten willen gemaakt dat we scheiden. Toen vertelde ze me dat ze een spreuk op hem dat hij zal terugkeren naar mij en de kinderen, ze wierpen de betovering en na 3 dagen, mijn man belde me en hij vertelde me dat ik hem vergeven, begon hij om zich te verontschuldigen aan de telefoon en zei dat hij van me houdt nog steeds, dat hij niet wist wat er met hem gebeurd, dat hij mij verliet. Het was de magie die Dr. Ebolo, gegoten op hem die hem maakte terug naar mij, nu ik en mijn familie zijn nu weer gelukkig vandaag. danken dr Ebolo, voor wat je hebt gedaan voor mij, vandaag zou ik niet, zo niet voor uw grote Hil
|
|
|
Bezoek
May 11, 2015 0:42:06 GMT 1
Post by lisa on May 11, 2015 0:42:06 GMT 1
ch'm Ashley Lisa, ik ben horen getuigenis van hoe ik terug te geven mijn man, we zijn getrouwd voor meer dan 2 jaar en we hebben twee kinderen. wat zouden gaan met ons en we zijn altijd blij. tot op een dag mijn man begon op een manier die ik niet kon begrijpen gedrag, was ik erg in de war door de manier waarop hij mij en de kinderen behandeld. hij niet opnieuw komen later deze maand, en hij belde me, hij wil een scheiding, vroeg ik hem wat ik verkeerd heb gedaan, dit geld van hem, alles wat hij zei dat hij wil scheiden, en dat hij haten me en wil niet me weer te zien in zijn leven, was ik boos en gefrustreerd weet niet wat te doen, ik ziek was voor meer dan 2 weken als gevolg van echtscheiding. Ik hou zoveel van hem, hij was alles voor mij, zonder het mijn leven is onvolledig is. Ik zei tegen mijn zus en ze vertelde me om contact op met een spell caster, geloof ik, nooit in al deze spreuken één ding. Ik wil gewoon om te proberen als iets uit zal komen. Ik heb contact opgenomen met Dr. Ebolo in ebolospelltemple@gmail.com voor de terugkeer van mijn man voor mij, vertelden ze me dat mijn man door een andere vrouw, dat ze een spreuk die op hem waarom hij een hekel aan mij en ook gegoten willen gemaakt dat we scheiden. Toen vertelde ze me dat ze een spreuk op hem dat hij zal terugkeren naar mij en de kinderen, ze wierpen de betovering en na 3 dagen, mijn man belde me en hij vertelde me dat ik hem vergeven, begon hij om zich te verontschuldigen aan de telefoon en zei dat hij van me houdt nog steeds, dat hij niet wist wat er met hem gebeurd, dat hij mij verliet. Het was de magie die Dr. Ebolo, gegoten op hem die hem maakte terug naar mij, nu ik en mijn familie zijn nu weer gelukkig vandaag. danken dr Ebolo, voor wat je hebt gedaan voor mij, vandaag zou ik niet, zo niet voor uw grote Hil
|
|
|
Bezoek
Jun 19, 2015 9:11:00 GMT 1
Post by MCCARTHY on Jun 19, 2015 9:11:00 GMT 1
MIJN NAAM IS MCCARTHY UIT LAS VEGAS
PLEASE VINDEN tijd om deze zorgvuldig te lezen.
Zoals we allemaal weten India is nummer een in de wereld in termen van MAGIC SO niet negeren DEZE ................................................. .
Wees voorzichtig hier, niemand kan je hulp van Afrika of suggereren zelfs HOE JE Kan je je EX OR LOVE BACK, ALLE GETUIGENISSEN VAN DE MEESTE spreukgebruiker UIT AFRIKA HIER MOET worden genegeerd, omdat alle van hen zijn SCAM IK BEDOEL REAL SCAM EN UIT AFRIKA DIE IK WAS EEN SLACHTOFFER en ik kreeg opgelicht DUIZENDEN DOLLARS want ik was zo bezorgd om mijn vrouw te TERA terug te krijgen na Ze verliet ME VOOR MEER DAN 2 jaar met mijn 3 jaar oude zoon Jerry, ik toegepast op 7 verschillende Spreukgebruiker HIER uit Afrika dat ik ontmoet heb op deze blog EN ALLE tevergeefs ZIJ ALLEN VRAGEN ZELFDE DING STUUR UW NAAM UW EX NAAM ADRES EN FOTO TELEFOONNUMMER ETC Wat ik deed over en weer en alle van hen waren afkomstig uit Afrika, ik WAS Zo verward en ik was altijd ziek vanwege dit probleem en ik was dus Wanhopig om TERA terug naar mij, ik hou van haar zo veel en kon sterven voor haar. Tot een vriend vertelde me over de INDIA KERK VAN MAGIE DE GROOTSTE SPELL TEMPLE, (church_ofmagic@outlook.com) TEMPEL van zwart en wit (GOED EN EVIL) IN INDIA, en ik besloten om een mailtje te sturen naar de tempel. DE SECRETARIS Vertelde me dat al mijn PROBLEEM ZIJN DAN SINDS Ik heb besloten om INDIA CONTACT VOOR HULP, vertelde hij mij het uitleggen wat er is gebeurd tussen mij en mijn ex-vrouw TERA En ik deed, vertelde ik hem alles wat er gebeurd vanaf het begin. EN HIJ Zei tegen mij MIJN KIND wat je net mij uitgelegd is nu een klein probleem Hanteerbaar te vergelijken met ernstige problemen DE ARTSEN VAN DE KERK VAN INDIA MAGIC heeft behandeld, want er zijn meer dan 3000 artsen, PROFFESSORS EN spreukgebruikers WERKEN IN DE KERK VAN MAGIC, ik was dus Geschokt en ik zei tegen mijn ZELF WAT probleem zou kunnen zijn ernstiger dan dit. Hij vertelde me wat ik nodig had om zo snel mogelijk te doen, maar wat hij zei LOOK Vergelijkbaar met wat ik heb gehoord in het verleden (DAT IK WAS TE BETALEN VOOR DE PUNTEN NODIG), ik had TWIJFEL over omdat van de opgedane ervaring, maar ik Besloten om te proberen SINDS DE KERK VAN MAGIC LIGT IN INDIA (ASIA) EN NIET AFRIKA (Nigeria en Zuid-Afrika), ze zouden kunnen zijn ECHT en anders. Dus ik gaf hen 50% van mijn vertrouwen. Dit werd als een magische en droom die uitkomt voor mij, na twee DAGEN BIJ DE BETOVERING IS gegoten, TERA piepte MIJN telefoon op ongeveer 9: PM I KON die nacht niet slapen omdat ik echt LOVE TERA EN WILLEN haar rug. DOOR 7: BEN DE VOLGENDE OCHTEND Ze gaf me nog een gemiste oproep ik besloten niet te BEL TERUG ALS IK WAS NOG OP SCHOK, op circa 10: AM die ochtend belde ze EN IK pakte ze zei dat we te zien na het werk vandaag ik zei ja, zodat ze AFGESLOTEN DE OPROEP ONMIDDELLIJK ik uit werk dat ze belde me en vertelde me MOESTEN ONTMOETEN Haar, ik was nog steeds op SHOCK Ziet toen ik daar aankwam ik ZAG TERA HUILEN MET TEARS over haar ogen en ze zei mijn man spijt me zo ONMIDDELLIJK Ik omhelsde haar en kuste haar die ik heb MISSEN DIT ALLES JAREN. ALLE DANK AAN DE INDIA KERK VAN MAGIC. ALS JE BENT EEN MAN OF EEN VROUW LEEST Dit en je op doorreis soortgelijke problemen als de mijne of geheel ander probleem, niet falen AAN CONTACT MET DEZE grote tempel. HIJ IS ECHT INDERDAAD EEN ECHTE spreukgebruiker.
De ergste van alle IS DAT IK NIET WEET HET bepaalde arts DAT Hielp me dus ik kan hem bedanken, zoals ik werd verteld dat zijn er meer dan 3000 spreukgebruikers WERKEN IN DE TEMPEL, ANDERS DAN DE SINGLE SCAM ARTSEN IN AFRIKA. Ik ben niet meer BANG VAN spreukgebruikers IN AFRIKA, OMDAT DE INDIA KERK VAN MAGIC VERZEKERD en gaf me honderd procent BESCHERMING EN hielp me ook RECOVER 50% van mijn geld dat ik besteed aan ZWENDELS uit Afrika. Alle dank aan de godin, omdat ik weet niet de ARTS DAT DE spreuk.
Sommige diensten verleend in het INDIA KERK VAN MAGIC
(1) Als u wilt dat uw ex terug. (2) Om HIV / AID of verwante ziekte te genezen (3) U wilt worden bevorderd in uw kantoor. (4) U wilt vrouwen / mannen te lopen nadat u. (5) Als je een kind wilt. (6) Bent u een aannemer en u wilt contract winnen (7) U wilt uw man te binden / vrouw te zijn jou voor altijd. (8) Als u hulp nodig hebt geestelijk. (9) Heeft u opgelicht en u wilt uw verloren geld terug te krijgen. (10) Stop Echtscheiding (11) aanroepen van Money Ritual (12) Om te controleren of je geliefde online is echt (13) Om te controleren of uw online lening is echt (14) Om heel briljant (15) Als u op zoek bent naar een goede baan (16) Als je oud bent en je wilt kijken jonge
(17) Als u wilt vrij zijn van bedreigingen van betovering tegemoet in AFRIKA En nog veel meer ..
Email ... church_ofmagic@outlook.com Website: churchofmagicindia.simplesite.com
|
|
|
Bezoek
Dec 14, 2015 23:31:13 GMT 1
Post by MCCARTHY TERA on Dec 14, 2015 23:31:13 GMT 1
MIJN GETUIGENIS Ik ben TERA MCCARTHY uit de Verenigde staat, wil ik dit expliciet te zeggen voor zijn van een verrassing dat, ongeacht de internetfraude, kon ik nog steeds voldoen aan iemand dit echt, ben hier niet op de relatie om te praten, dus niet in het verschiet te horen dat, maar het is iets extra, voor i seeked voor een aantekening in mijn kantoor voor de afgelopen jaar, maar mijn baas vroeg me te leggen met hem, of geen promotie, toen ik ontmoette een DR. dat werkt in de india kerk van magie hij een spreuk voor mij en vragen me om te gaan werken en te zien wat er zal gebeuren, ik ging aan de slag en zag mijn brief van endorsement op me te wachten op mijn bureau, maar als dat, ik was zo verbaasd, maar ik verschuldigd hem de dank ... .Ga aan hem, want hij zal zijn van bijstand, en probeer hem de kans te geven hij nodig heeft, voor een kans macht je hele leven veranderen ... church_ofmagic@outlook.com Hallo vrienden, Mijn naam is Livinus James. Im Van United staat, maar ik gevestigd in Spanje. Geweest wonen in Spanje al jaren now.I nooit geloofd in alle ban casting.Have opgelicht door veel verschillende people.I verloren hoop in them.My ex verliet me.I was devastated.I verloor mijn job.My beste vriend zag mijn plight.Then hij stelde me voor aan een DR.MIKE werd verteld Zijn werk wordt real.Never geloofd, totdat ik kreeg in Raak met him.He deed een spreuk voor mij. ik herstellen al mijn geld en mijn ex terug in minder dan 72hrs.I werd teruggeroepen op mijn plaats van work.Was zelfs bevorderd immediately.I kon niet geloven dat er een echte spell caster daar die niet echt spells.I slechts betaald waardering na de ban had worked.He laadt niet iedereen tot de ban heeft worked.You alle mag niet worden misleid door alle deze Scammed die hier zijn voor uw geld. DR. MIKE niet charge.You kan alleen betalen voor de items de ban zal worked.Try hem en zie wat ben saying.These zijn de weinige dingen die hij doet * WIL JE KRIJGT RICH * INVOCATION VAN GELD RITUEEL * Om te controleren of uw online lening is REAL * HE Herstel verloren Lovers in 24 uur. * Afstandsbediening OVER LOVERS. * ALLE SOORTEN werktijdafgietsel & VOODOO WERKNEMER. * Is uw HEALER NEEMT LANG AAN TE LOSSEN Uw problemen? DIT IS UW KANS OM WORDEN SNEL geholpen. * GET RIT VAN hekserij, PECH & VLOEKEN. * EXPERT IN AFSTAND HEALING * HOF gevallen zelfs als men veroordeeld [ALS Er is een kans aansprekende] * IS WAT HET LICHAAM JALOERS MET UW Relatie? * UNFINISHED vacatures per andere artsen-IF NIET TEVREDEN-Come To Me. * Bent u wezen in een echtscheiding GEDWONGEN? * HE VOORKOMEN PECH en jaloezie. * Paarden en gokken winnen. * HIJ KAN STOP IEMAND VERSTOREN MET Je relatie. * WIL JE KINDEREN VAN HEBBEN UW KEUZE * WILT U SNEL HUWELIJK VOORSTEL? * HIJ KAN SCHOON MENSEN HUIZEN, BEDRIJVEN EN AANBOD VAN PECH. * Heeft u behoefte OVERDREVEN seksuele macht EN STERK erecties. * WOMEN, Kom voor de tampon. HET ZAL Helpen niet te uw relatie VERLIEZEN SCHEPEN OMDAT het maakt je lief, warm en Strak. U kunt contact met hem via deze E-MAILADRES {church_ofmagic@outlook.com} website: http: //churchofmagicindia.simplesite.com
|
|
RATHAN BETAALBARE X-MAS LENING
Guest
|
Bezoek
Dec 19, 2015 9:28:12 GMT 1
Post by RATHAN BETAALBARE X-MAS LENING on Dec 19, 2015 9:28:12 GMT 1
BETAALBARE X-MAS LENINGEN
Hallo allemaal, hier komt een betaalbare Xmas lening uitbrengen dat je leven voorgoed zal veranderen, getuigenissen over hoe ik een lening aan de BRAK LEVEN van mijn familie Mijn naam is mevrouw Clency Dexter veranderen. Ik woon in de VS Florida en ik ben een gelukkige vrouw vandaag? Ik vertelde mijn zelf dat elke lening geldschieter die mijn Broke Leven en dat kan veranderen van mijn familie, ik zal een ieder die op zoek is naar lening aan hen te verwijzen. Ze gaven geluk voor mij en mijn familie, ik had behoefte aan een lening van $ 250.000,00 om mijn leven opnieuw beginnen als een weduwe met 3 kinderen die ik betekende dit eerlijk en God vrezen lening kredietgever online die me geholpen met een lening van $ 250.000,00 US dollar, ze zijn inderdaad godvrezende mensen, het werken met een gerenommeerde lening bedrijf. Als u behoefte heeft van de lening en je bent 100% zeker terug te betalen de lening kunt u contact met hen en vertel hen dat mevrouw, Clency verwezen je ze. contact via E_mail: rathancharodloancompany@gmail.com
BETAALBARE X-MAS LENINGEN
|
|
|
Bezoek
Feb 7, 2016 10:33:40 GMT 1
Post by Julian on Feb 7, 2016 10:33:40 GMT 1
Wat op aarde zal ik doen om Doctor Ororo bedanken voor zijn hulp? Hij is prachtig en heeft een goed hart. Hij is als een God op aarde en ik weet echt niet wat ik moet doen om hem te bedanken voor het helpen mij terug te krijgen mijn man hou terug met zijn ban. Jaren geleden mijn man vertelde me dat het voorbij was tussen ons en hij liet mij en onze kinderen zonder een woord te zeggen, ik deed alles wat ik kon om hem te stoppen, maar zijn besluit stond vast. Enkele maanden later mijn vriend vertelde me hoe Doctor Ororo hielp haar met zijn ban, dus ik contacteerden Doctor Ororo mij ook helpen met zijn spreuk en hij antwoordde te zeggen dat hij me zal helpen met zijn ban en ik zal zien resulteren binnen 12 tot 16 uur. Vandaag ben ik zo blij dat alles gebeurde precies zoals Doctor Ororo gezegd, mijn man kwam terug om me binnen 12 tot 16 uur op zijn knieën smeken me om hem te vergeven en te accepteren hem terug in mijn leven. Heeft u hulp nodig contact met hem om hulp via e-mail nodig hebt: doctorororospelltemple@outlook.com of website: doctorazuaworldofpowerfulspell.webs.com of via Whats App of bel: +2348068784784
|
|
|
Bezoek
Mar 18, 2016 2:43:09 GMT 1
Post by JENNY JOHN on Mar 18, 2016 2:43:09 GMT 1
Al deze post over fytotherapie en spreuken zijn oplichters en nep proberen om geld in te zamelen allemaal in de naam van herpes te genezen en wanneer u contact met hen, zullen ze vragen om uw naam, foto's, land, telefoonnummer, beroep en wanneer u aangezien ze alle informatie, zullen ze als koning voor uw geld. Ik was ooit last van GENETIC herpes en ik brachten veel geld van de ene kruiden dokter naar de andere, maar ze allemaal oplichterij en neem mijn geld weg totdat ik in contact gekomen met deze krachtige een zogenaamde Dr.Ebhoselozala Die mij van Herpes met genezen zijn kruiden medicatie, nadat Dr.Ebhoselozala klaar is met de voorbereiding van de kruidengeneeskunde, vroeg hij mij hem mijn woonadres te sturen, zodat hij de kruidengeneeskunde zal sturen naar via DHL, dus ik deed. twee dagen later, receiveed ik de kruidengeneeskunde en ik moest de instructies die hij me gaf over hoe ik het zal van toepassing volgen. twee weken later ging ik naar het ziekenhuis voor de test en volgens de test uitgevoerd door de Medische arts philip zei dat ik genezen was [ebhoselozolospellcaster@gmail.com]. Dus u wijs moet zijn en pas op voor nep spreukgebruikers en nep herba artsen, ze zijn over het hele internet proberen te stelen van arme mensen. Ik zal je er bij neervalt de e-mail van deze krachtige kruiden-arts in het geval je wilt om hem te contacteren voor hulp. [Ebhoselozolaspellcaster@gmail.com]. +2348139111732 Of +2347059359771 Dr.Ebhoselozala kan ook genezen van de volgende ziekte: -
1. HERPES 2. Lassakoorts 3. gonorroe 4. HIV / AIDS 5. een laag aantal zaadcellen 6. MENOPAUSE ZIEKTE 7. EPILEPSY 8. asepsis 9. KANKER 10. BEZORGDHEID DEPRESSIE 11. ZWANGERSCHAP PROBLEEM 12. bijziendheid PROBLEEM
|
|